Alkotásaim

Alkotásaim

2014. május 6., kedd

Újrahasznosítás régiből új.......SZOKNYATÁSKA 2.

Alakítsd át Te is!
Újrahasznosítás szoknyából nyári táska:)

Ha van feleslegessé vált szoknya a szekrényedben, és néhány felhasználható anyagmaradék, ne habozz, készíts te is egy fiatalos, vidám táskát. Egy kisebb zseb előre, egy szalag, vagy kendő a derékszíj helyére, és már majdnem kész is:) A gyakorlottabbak állítható füllel, és gombbal, vagy mágneszárral is kiegészíthetik, de anélkül is praktikusan használható!


Az általam megalkotott világos színű táska bár kisebb méretű, mégis a fontos dolgok jól elférnek benne, és sokféle nyári ruhát remekül kiegészíthet:)
Lefényképeztem a szoknyát is, hogy lásd, én miből alkottam...
Íme néhány segítség az alkotáshoz, hogy te is ELKÉSZÍTHESD a saját SZOKNYATÁSKÁDAT: 
Válassz akkora szoknyát, amekkora táskát szeretnél.

A szoknyán lévő elülső, és hátulsó zsebek jól kihasználhatók lesznek majd a táskán, de ha akarsz még egy zsebet tehetsz rá középre. Belülre így nem fontos zsebet tenned, hiszen kívül van épp elég.  Nemcsak praktikusan használható lesz tőle, de egy új színt, stílust is ad majd neki. Ha nem szeretnél külön anyagot választani, venni hozzá, nézz szét a kidobásra váró ingek, nadrágok terén, és használd őket a zseb elkészítésénél.

Egy mintás szövegekkel, képpel készült anyagot választottam a zsebnek, ez színben, stílusban jól harmonizált a szoknya színével, és ugyanezt az anyagot tettem az újrahasznosított szoknya táska belső bélésének is. A bélés mérete megegyezik a szoknya méretével!
A táska aljának eldolgozása a képen látható neszszer készítésével megegyezik.

 A képen egy neszeszer alja látható.összevarrom a kifordított szoknyát alul egyenes vonalban, majd a sarkokat széthúzom, és a varrásomra 45fokban, a saroktól általában 3-5cm-re készítek egy újabb varrást attól függően, hogy milyen mély táskát szeretnék. 


Kicsit költségesebb, de állítható heveder pánttal készítettem el. Így praktikusabban kihasználható, hiszen vállra, és vállon átvetve is hordható. Maradék anyagból, vagy a bélésre szánt anyagból is elkészítheted a füleket. 
A heveder füleket, és a hozzá hasonló kiegészítőket legjobb áron a http://varrovilag.hu/ weboldalán, és a budapesti üzletében lehet megvásárolni a hozzá tartozó műanyag, vagy fém kiegészítőkkel, de sok méteráru is árusítja:)

Hogy feldobjam, a derékszíj helyére egy pöttyös anyagövet készítettem. Ha van öved, amit nem használsz, az is megteszi, nagyon egyedi lesz tőle. Az öv, anyagöv, sál segítségével akár a táskát össze is tudod majd húzni.

Az "öv" befűzve.

Nem szükséges, de én egy nagy barna gombot is felvarrtam középre, és egy fülecskét készítettem hozzá, hogy össze lehessen gombolni középen. Gyakorlottak mágneszárat is tehetnek helyette, de tökéletes lesz akkor is, ha nem záródik semmivel.


Neked hogy tetszik?

Ha van új ötleted, te hogyan csináltad a sajátod, oszd meg velünk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése