Alkotásaim

Alkotásaim

2015. október 26., hétfő

Recept füzet, egyedi textil tokban

Az évek alatt rengeteg receptet gyűjtöttem össze, némelyik csak papír darabokra került, de volt, amelyik egy egy füzetbe lett bejegyezve. Nemrég rászántam magam, hogy rendszerezzem őket, és a legjobbakat egy tetszetős, kis alakú, keményfedeles füzetbe írtam össze. Valami azonban hiányzott hozzá, valami, amitől még nagyobb kedvvel venném a kezembe. Így készítettem hozzá egy kedves kis textil tokot, hogy sokáig használható legyen, és minden főzés alkalmával ugyanolyan jó érzéssel vegyem majd elő.

Szeretem a természetes színeket, a virágokat, így föld színekből, csipkével, és fa gombbal kombinálva állítottam össze ezt a textil tokot, amit  egyre jobban szeretek. Hiszen jó dolog kedves, praktikus tárgyakkal körül venni magamat :)
És íme a képek:





 Ha tetszett, amiről olvastál, itt a facebookon tudsz velem, és az alkotásaimmal újból találkozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése